2016. április 3., vasárnap

Háromszögek

Igen mozgalmasak mostanában a napjaim, ezért sajnos nem túl sok időm van leülni és alkotni valamit. 
Aztán ha egyszer mégis sikerül a kis kreatív kuckómba lekuporodnom, elkap a hév, hogy készítsek valamit. 
Igyekszem az egyszerűségre törekedni, hosszabb, bonyolultabb, időigényesebb dologba nem is kezdek bele, mert félbehagyni nem szeretem. 
Ez az oldal is egy olyan pillanatomban készült, mikor volt egy kis időm szusszanni. 


Valójában itt is az egyszerűség volt a lényeg, semmilyen bonyolultabb technikát nem alkalmaztam. 
Ennél az oldalnál is maradék papírokból dolgoztam, elég sok felhalmozódott, és kidobni nincs szívem, ezért inkább amit lehet felhasználok inkább. 

Lényegében teljesen egyszerű, minden a háromszögekről szól. 
Kisebb, nagyobb, mintás, sima, de mindegyik háromszög. 
A fotót, amit választottam hozzá szintén háromszög alakúra vágtam, így nagyobb lett az összhang az oldalon. 
Néhány díszítőelem, és nagyjából el is készült az oldal.
Szerintem 15-20 percnél nem is tartott tovább elkészíteni.





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése